Sommar

Nu är det sommar här borta. Samma dag som Rasmus började skolan bröt den ut ordentligt. Ängstuva och jag har varit i parken en lång stund både igår och i förrgår, säkert går vi dit en sväng idag också, när rasmus familj kommit. Han har åkt för att möta upp dem och jag och Ängstuva är anlitade att fixa det sista här hemma innan de kommer, så vi ska väl ta och ta tag i det. Men först vill jag lägga in lite bilder från gårdagen.

Den mest välklädda ungen som gick att hitta i parken.
I nya kläder som morfar hade med sig från Sverige och nya skor som vi köpte häromdagen då vi tyckte att en tjej som börjat gå allt ska ha ordentliga skor på fötterna.
Lite Tuvlaluvabus i lekparken.

Lite sommarmys under ett av körsbärsträden som just nu är i full blom.
     Jag hade verkligen inte förstått mig på den där japanska förtjusningen över körsbärsblommningen. Men nästa alla träd som är planterade i området vi bor i verkar ju vara just körsbärsträd och jag måste säga att allt blir bra mycket vackrare när de står i blom.

Kommentarer
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Er dotter är ju så underbart söt! Och så har hon ju ett väldigt vackert namn också måste jag säga :) Vill att sommaren ska komma till Sverige, skulle vara så skönt att bara vara ute och sitta i en park nånstans utan att behöva frysa rumpan av sig.

2009-04-14 @ 11:48:29
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha hon växer ju som en vårgurka! Här är det också varm och skönt nu minsann, vi ska gå och köpa glass alldeles strax. Börjar bli dags att bestämma någonting slutgiltigt till sommaren också, så vi kan boka!



PÖSS!!

2009-04-15 @ 17:16:18
Postat av: Johanna

Vilken liten sötnos hon är :)

Jätte fin i kläderna är hon också... Kram på er.

2009-04-20 @ 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0