Nya saker

Igår var vi in till Sannomiya och handlade saker. Stora, viktiga (dock inte livsviktiga, men nära innpå) saker. Dels en gitarr för motsvarande ca 480 SEK. Begagnad förståss, men helt okej.
Plinkpappan
     Och sedan en digitalkamera för motsvarande ca 1800 SEK med minneskort och kamerafodral till. Så nu kan vi ta bilder på annat än vårat datorrum. Jippi!
     Här kommer lite bilder från våran promenad idag. Jag lägger säkert upp flera när jag har lite mera tid sedan.
Innan avfärd                    Redo att gå

En solstråle under solstrålarna

Träd som knoppats        Lekparken och dess utsikt
Bambu               Blommor och snö    Väl hemma igen

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Mycket fina bilder och trevlig laesning :)



Alskar dig!

2009-01-26 @ 01:29:45
Postat av: Elin

Vad roligt att följa med er ut på promenad i Kobe :D Jag måste helt klart titta förbi er och se hur ni har det på riktigt :)



Sen uppdaterar du ju så fort Alexandra att jag inte ens hinner med att läsa allt ;) Keep up the good work!

2009-01-26 @ 11:14:14
URL: http://elinessner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0