Overallen

Här kommer de utlovade bilderna på den där hiskeligt tjejiga overallen, jag vet dock inte om man ser så bra, men ni kanske fattar principen;)
  
Det är rosa och glansigt och rosor och "hello kitty" och glitter... o.s.v
      Förresten så har jag börjat svara på endel kommentarer. Jag har svarat på samma ställe som ni har skrivit så klicka på "kommentarer" under de inlägg ni har skrivit en kommentar på om ni vill läsa mitt eventuella svar.
      Nu ska vi sova, för nu är det natt här borta. :)

Kommentarer
Postat av: moffa

Ja där ser man, könsrollerna ska etableras i tid, men hellre rosa än grått

2009-01-09 @ 08:31:56
Postat av: Alexandra (jag, ni vet)

Hehe, ja, precis. Vad kul att du också läser ibland. Det visste jag inte. Vi tyckte att det var lite dags med rosa nu, hon har ju trots allt 2 bärselar och vagnen i marinblått. Kram

2009-01-09 @ 12:46:15
Postat av: Pernilla

Haha jaa den var verkligen tjejig. Hon ser jättesöt ut!

2009-01-12 @ 10:56:30
Postat av: Pernilla

Haha jag den var verkligen tjejig, men hon ser jättesöt ut i den! :) Hoppas ni har det bra allihopa.

2009-01-12 @ 11:06:03
Postat av: Pernilla

Oj..haha förlåt..inte meningen att det skulle bli två gånger. Inte så bra stavat heller :D Den första kommentaren dök aldrig upp så jag va lite för snabb o försöka igen.

2009-01-12 @ 11:08:29
Postat av: Alexandra (jag, ni vet)

Ja, och på så sätt blev det ju hela tre kommentarer till oss från bara dig:D Får be fler skriva lite fel tror jag;) Tack för allt det snälla. Ha det så bra du med!!!

2009-01-13 @ 07:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0