Badtur

Igår hade äntligen Sera-san kommit hem från sin föräldrahemstripp med Kou-chan och bjudit hem mig och Ängstuva på lite lunch och poolbad. Känner mig förvirrad över huruvida jag sagt att vi varit där en gång tidigare på poolbad för de små. Jag tänkte nämligen lägga upp bilder på det, men ville inte göra det innan jag frågat henne och när hon väl svarade att det var okej var det redan ur tiden så jag la iallafall aldrig upp dem. Men kanske skrev jag om det? Jaja, jag orkar inte kolla upp det iallafall, förlåt. Hursomhelst hade de varit så gulliga och köpt vattenblöjor och en liten baddräkt till Ängstuva då. Hur fin som helst.
    Nu var vi iallafall där för andra gången igår och badade. Den här gången lyckades dock Kou-chan bli trött lagom i tid för badet och gick och la sig istället, men Tuven badade iallafall.
Precis innan nedstigning.

Väl i plurret.

Lite plaskande.

   Den här gången hade de ju varit på resande fot så nu fick vi också presenter, inget jag räknat med, så lite löjlig kände jag mig med bara en liten sockerkaka i bagaget. Vi fick en varsin, typ duk, alla tre. Sen fick vi nått japanskt godis vi inte smakat än, men det var iallafall en fin förpackning och sedan fick Tuven en lite klänning också. Helt galet snällt!
     Nu ska jag värma lite mat till Lillis och sen kommer Rasmus snart hem och då blir det väl någon tur ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0