En liten kortis

Kan ni begripa att det har förvandlats till att bara vara mindre är tre veckor kvar tills vi är hemma i Sverige nu? Jag har iallafall väldigt svårt att begripa det.
    Idag har vi varit på sushi-lunch hos mina nya vänner. Denna gång fick även gubbarna vara med, så tillsammans blev vi åtta vuxna och åtta barn (Ängstuva var yngst med sina 14 månader och hon som var äldst är 6 år). Det blev lite stimmigt kan man säga, men samtidigt mycket trevligt.
Ängstuva var superfin idag i klänningen hon fick utav fam Lundholm d.ä i ettårspresent.
Bakifrån så man får se de fadersärvda lockarna hon lagt sig till med där bak.
    (Egentligen hade jag tänkt skriva lite mer just nu, men eftersom Rasmus precis bestämde sig för attd et fick räcka med plugg för ikväll, väljer jag att kolla ite på TV med honom istället, innan det är dags för sängen.)

Kommentarer
Postat av: David

Sätt på karln ett par byxor, för bövelen!

Postat av: Mormor Annica

Härligt! Snart är ni hemma igen! Ska bli så roligt att träffa er underbara prinsessa. I övrigt kanske man ska hålla med föregående kommentaren....

2009-07-14 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0